Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 21 November 2011

zoo taman teruntum..

salam semua,

sebelum balik ni nak cerita aktiviti kami sampai anak2 penat petang semalam...

kami jalan2 tempat rekreasi free kat kuantan ni... mana lagi kalau bukan zoo teruntum...

aku suka pegi sini... walaupun kaki ni penat berjalan namun ku gagahi jua demi anak2... cewah...



korang layan gambar je la ye...

 banyak kawasan dah berwajah baru... cantik!

 leh bagi rusa makan tapi kena bayar...

 tak pasal kena pau RM1 beli kacang tu..

 suka dapat kacang... mula tu nak senyum pun payah pasal ayah dia kata kena bayar kan.. tak payah..

 abg ngah tarik kemas tangan dia... takutttt...

 berani... takut.. takut...



 antara binatang yg ada...

 ni memang selalu ada.. tak yah jemput2 pun...

 hasil kerja keras yg kat atas nuuu....

sekali dapat lepas... laju je dia...

p/s gembira kalau tengok anak2 gembira...
Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: