hari yang malang..

8:46:00 PTG

hari ni leh kategorikan hari yang amat malang buat aku kot...

sebabnya...peristiwa setahun lepas berulang balik...wah...benci betul nak menghadapi hari-hari mendatang....kerana anak2 harus ku teruskan jua...

menangis? dah takde air mata dah nak kuar....letih la camni...

bila dia nak sedar agaknya...aku dah letih dah...semoga Allah tabahkan aku menghadapi dugaan ni sekali lagi...demi anak-anak aku...

kawan-kawan...walau dimana pun korang berada...doakan aku kuat ye...

You Might Also Like

3 Luahan Ikhlas

  1. salam ta..ermm entah mcmana aku dpt agak sblm ko update nih, tp aku hrp tidak..nmpaknya betul..maaf ta. Allah ada, minta apa saja kepada Dia..Dia lebih tahu segala2nya

    BalasPadam
  2. mekasih faiz...aku ingat Allah sentiasa ada..dan sebab tu kepadaNya aku selalu berdoa...insyallah Dia sentiasa berikan yang terbaik kan?

    BalasPadam
  3. yeah betul..sama2 kita kuatkan hati kita insyaallah..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini