Rabu, 8 Ogos 2012

Aiskrim percuma di Baskin-Robbins!

salam sejahtera semua,

baru je abis meeting dan nak kongsikan berita gembira kat korang ni....

hari tu kita dah cukup gembira walaupun cuma dapat perak untuk badminton kan? tapi ada yang lebih gembira lagi ni....

masa sebelum perlawanan badminton akhir tu ada nampak pengumuman askrim percuma kat tv kalau malaysia dapat emas untuk olimpik...

dan ada baca kat metro pun...


Aiskrim Baskin-Robbins percuma sekiranya Malaysia menang pingat emas



tapi lepas kalah pusingan akhir badminton di olimpik tu kami terus melupakan hasrat nak makan aiskrim free ni... tetapi tetiba je hari ni dapat berita gembira ni pulak....

Tetap beri aiskrim percuma

haaa.... korang dah baca kan? jom serbu ramai-ramai....

p/s itu pun kalau shah nak ikut permintaan isteri dia ni la kan......

2 Luahan Ikhlas:

Izwa Kamaruddin berkata...

tak nak serbu....org ramai..

Rozita Ceritaita berkata...

akak pun tak pergi izwa... ;)