Rabu, 1 Ogos 2012

Penimbang Digital Murah

salam sejahtera semua,



pagi ni tengok iklan kat email.... teruja betul... penimbang murah...

macam senang pulak tu nak guna...

tapi bila fikir-fikir balik timbang yang ada kat rumah tu pun entah bape kali guna terus hati rasa tawar je nak beli....

korang yang rasa nak beli meh la gi SINI ...

p/s ni la masalahnya bila selalu masak-masak main agak-agak je...

4 Luahan Ikhlas:

Izwa Kamaruddin berkata...

alamakkkk..tak rajin masakk mcm mane nih??

Akak Kembang berkata...

pun dpat..memang berbaloi...

Rozita Ceritaita berkata...

berbaloi kan? utk org selalu guna la..

Rozita Ceritaita berkata...

tak rajin takyah beli dik oii...hehe..