Rabu, 29 Ogos 2012

Aku dah kurus!

salam sejahtera semua,

haaaa... apa reaksi anda membaca tajuk di atas?

tak percaya?

cemburu? jeles?

marah?

dengki?

hehehe..... ini bukan cubaan ok... ini betul-betul....

ceritanya aku balik beraya kat johor kan.... dalam raya ke 3 kot aku timbang... hahaha... berat aku  62kg!

mesti ada korang yang cakap eleh... 62kg pun nak bising ke?

jawapan aku kat korang-korang yang bercakap tu.... mestilah pasal berat aku sebelum ni 68kg tau!

nampak tak? penurunan sebanyak 6kg di situ? hahaha...

ini yang buat aku makin bersemangat nak dapatkan berat 55kg aku masa baru kawin dulu....waaa... berjayakah aku dengan kehadiran lemak-lemak degil di perutku ini....waaa...

p/s korang yang jeles tu jangan pulak lepas ni makan bukan-bukan sebab nak kurangkan berat macam aku ye...kalau terpikir jugak camtu... meh baca Entry ni ...

8 Luahan Ikhlas:

Izwa Kamaruddin berkata...

tak jeles tapi kagummmm sb saya dah tak bleh maintain..hehehee...

bersama kak Es berkata...

kurus sebab posa 6 eh ?

Faiz berkata...

tak jeles langsung sbb aku pun tak makan sangat la ni, bersenam pun tak sempat & malas

MuMMie BeRRy berkata...

salam kenal feel free follow me

Rozita Ceritaita berkata...

hehe..izwa dah kurus pun..

Rozita Ceritaita berkata...

kak es... isshkk.. sedih posa 6 pun x buat lg ni..

Rozita Ceritaita berkata...

mesti ko pun dah kurus skrg kan?

Rozita Ceritaita berkata...

salam kenal!