Isnin, 28 Oktober 2013

Nasi Lemak Seringgit..

assalamualaikum semua,

alhamdulillah hari ni dapat lagi menghirup udara segar....

bersarapan dengan nasi lemak seringgit hari ni... harga masih kekal... (ucap sambil senyum manis...senyum je manis... gula kurangkan ye...)


Nasi Lemak  



p/s sesiapa nak selit order untuk cheesy merry dan biskut untuk hari jumaat ni meh la sms/calling2...

9 Luahan Ikhlas:

Anum berkata...

nyum2

Tedi berkata...

alah, berbunyi lak perut Tedi ni... RM1 je... susah nak cari tu... kat mana ni kak?

Rozita Ceritaita berkata...

alhamdulillah.. hihi..

Rozita Ceritaita berkata...

aah..maintain harga walau gula naik.. hihi.. kat Kuantan ler..

teha berkata...

sedap ye nasi lemak tu

Rozita Ceritaita berkata...

dah kurang sikit rasanya.. dulu sambal dia ummpp..skrg dah kurang..

Unknown berkata...

Dah lama tak mkn nasi lemak berbungkus camni..

Rozita Ceritaita berkata...

kat kuantan masih ada banyak lagi...

ANIM berkata...

kat SP pun masih RM1 ita...