Sabtu, 17 Oktober 2015

Makan dalam dulang

assalamualaikum semua,

walaupun macam malas nak menulis tapi nak jugak tulis sesuatu....

sekarang ni di rumah kami menjalankan kempen "kurangkan pinggan"

nak tau macamana dilaksanakan... haaa...senang je... makan dalam dulang...

macam ni...masa ni lauk siakap goreng garing dengan sayur campur je...


dulang
makan nasi dalam dulang



teringat pulak zaman kecik-kecik...kalau kenduri banyak rumah hidang nasi ambeng stail macam ni... huhuhu... rindu... sekarang semua orang geli rasanya nak berkongsi macam dulu...

adakah sebab ukhwah kita makin renggang?


p/s lunch apa tadi?

3 Luahan Ikhlas:

syamila berkata...

sedap pula tengok ikan dalam pinggan.....hehehe

LM berkata...

Lama x mkn gini. Last ramadhan aritu. Huhu ank dh ramai mcm
Tak muat je satu talam

Belang Tarung berkata...

shell out sunnah..