Penjual Kuih Pau Gebu dan Susu Segar Kuantan

4:52:00 PTG

assalamualaikum semua,

lamanya tak tulis entry...terus beku bila tengok keyboard... tak tau nak mula dari mana....

alhamdulillah...pertamanya syukur pada Allah yang melimpahkan sedikit dari rezekiNya yang ada di muka bumi ni buat kami sekeluarga....semoga usaha kami kali ni berkekalan hendaknya...amin...

bermula dari hari Isnin yang lepas kami secara rasminya menjadi penjual kuih pau gebu di Kuantan ni... resepinya sangat senang ... boleh ikut resepi dari SINI ... insyaAllah dapat hasil yang sama...

kami bermula dengan kuih pau inti kacang merah... alhamdulillah... nampaknya hari pertama tidak mengecewakan walaupun ada yang tak abis dijual...syukur... hari kedua jugak begitu... tapi setiap yang bermula pasti ada gagal kan... tak bererti kena berhenti terus... dan hari ketiga kami mencuba lagi...alhamdulillah.. HABIS... syukur Ya Allah... rasa nak mengalir airmata pun ada... dan hari keempat orang dah tunggu tepi shah bila dia letak bekas kuih pau.... tiada yang lebih mengembirakan bila usaha nampaknya membuahkan hasil...

doakan kami terus kuat dan sihat....dan adik hadi berikan kerjasama yang sangat baik (hehehe)...

buat kawan-kawan... keluarga yang banyak beri semangat... terima kasih diucapkan buat kalian...

insyaAllah kami akan berada di Sekolah Kempadang, Kuantan pada hari Sabtu ni dari jam 8 pagi hingga 2 petang... antara menu yang akan dijual ialah tentunya kuih Pau Gebu dan Susu Segar Berperisa... doakan kan rezeki kami melimpah ruah ye...

jom singgah sesiapa yang berdekatan....

kita kasi iklan dulu.....

susu segar berperisa

lembut
pau gebu

p/s hari makin cerah...jerebu dah berkurang banyak...syukur lagi....

You Might Also Like

6 Luahan Ikhlas

  1. alaa saya turun kuantan last week...

    BalasPadam
  2. alhamdulillah. semoga rezeki ko sekeluarga semakin bertambah2 ita

    BalasPadam
  3. Hello Rozita, just dropped by say hello. How you doin'? First time saya tengok tu pau gebu. Wonder how it taste like. Must be very nice.
    You have a great week, simpan satu lagu dalam hati.
    Lee.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hi Uncle, Tq sudi baca... it would be even nicer if i could send u one right?

      Padam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini