Catatan terkini

Kedai Keropok Lekor Sedap di Mersing

Imej
Kedai Keropok Lekor Sedap di Mersing Kedai Keropok Lekor Sedap di Mersing - gambar ni kredit google ya Assalamualaikum semua, dulu aku pernah cerita pasal kedai jual keropok lekor sedap di Mersing dalam blog aku ni. Masa tu aku perkenalkan satu kedai keropok kat Mersing la. Bukan kedai keropok lekor popular dan viral di Mersing pun masa tu. Tapi aku cerita sebab dia jual keropok sedap. Kali ni aku nak cerita pasal kedai keropok sedap yang lain pulak. Lokasinya masih lagi di Mersing. Tak berubah ke daerah lain lagi la. Setakat ni kalau dalam Johor ni keropok area Mersing la yang menjadi pilihan kami sekeluarga. Pada kami, keropok daerah lain di Johor ni bukanlah tak sedap, cuma tak menepati selera je. Gambar lama dia, masa ni takde lagi papan tanda kuning kedai dia Ni gambar baru, adik aku ambik dari dalam kereta Kedai Keropok Lekor Sedap di Mersing Eh yang aku cerita ni pasal keropok lekor sedap tau. Bukan keropok keping. Karang ada yang salah faham pulak. Kadang-kadang ada keropok lek

Ceritaita menang Giveaway Mrs Pip

assalamualaikum semua, minggu ni penuh dugaan tapi tak terkecuali jugak ada berita gembira.. dugaan kereta yang diuji rosak berkali-kali sangat menduga hati dan poket.. kalau nak kenangkan macam tak daya nak fikir dah.. baiki je la mana yang ada.. belum lagi dugaan-dugaan lain yang menguji kesabaran diri sejak beberapa tahun ni.. tapi rasanya tak perlu nak cerita dengan semua orang.. orang nampak macam aku senang tanpa sebarang masalah terutama kewangan.. tapi biarlah aku sorang yang tanggung.. kali ni aku nak cerita pasal Ceritaita menang giveaway Mrs Pip! 

Ceritaita menang Giveaway Mrs Pip


berita gembira jugak la ni pasal sebelum ni mana pernah aku menang hadiah apa-apa pun.. ok tipu.. pernah la menang hadiah dari kak anim untuk contest dia dulu.. dengan menang voucher Telekung Siti Khadijah 2 kali.. pastu menang novel Legasi Tombiruo dari contest ulasan novel.. pastu menang voucher Sushi King dari Bro Framestone.. pastu menang hadiah set Tangled dari blogger Nadia atau Nad.. menang barang bakeri dari 1001 resepi, menang RM500 dari blogger Ayueidris dan SGshop.. eh banyak la pulak.. hahaha..

ok sejujurnya walaupun ini bukan pertama kali menang hadiah utama tau.. yang buat aku lebih teruja sebenarnya sebab hadiah dia tu banyak gila.. korang tengok la sendiri apa yang bakal aku menang.. mungkin tak semua la dapat tapi antara senarai ni adalah hadiah yang bakal aku dapat.. yang penting ada perkataan buku yang buat mata aku berbunyi 'ting' sambil dia keluar tanda love banyak-banyak.. hahaha..  heaven ok walau ntah bila aku akan berjaya habiskan baca nanti.. 

Add caption


ok aku nak gi beli barang jap ni.. untuk masak program hari keluarga kami esok pagi.. tadi pagi kereta meragam sikit tergendala semua urusan.. ni shah dah baiki jadi jomlah kita..  nanti kalau dah sampai hadiah aku tunjuk ok.. 

Ceritaita 


Ulasan

  1. thanks sudi join GA mrs pip .. hope hadiah kemenangan sedikit sebanyak buat Ita happy ... nnt kita dah pos hadiah, kita info ya ...

    BalasPadam
  2. wahh dapat novel tuu bestnyaa hehe. tahniah kak ita! :D

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah. Tahniah kak ita.

    BalasPadam
  4. tahniah kak ita,semoga dimurahkan rezeki

    BalasPadam
  5. tahniah ye, done follow sini - http://mulan-sahbanu.blogspot.my

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Catatan popular daripada blog ini

Tok Aman Bali Beach Resort Kelantan

Resepi Pau Gebu yang sangat lembut

Resepi Mudah Apam Kukus