Catatan terkini

Kedai Keropok Lekor Sedap di Mersing

Imej
Kedai Keropok Lekor Sedap di Mersing Kedai Keropok Lekor Sedap di Mersing - gambar ni kredit google ya Assalamualaikum semua, dulu aku pernah cerita pasal kedai jual keropok lekor sedap di Mersing dalam blog aku ni. Masa tu aku perkenalkan satu kedai keropok kat Mersing la. Bukan kedai keropok lekor popular dan viral di Mersing pun masa tu. Tapi aku cerita sebab dia jual keropok sedap. Kali ni aku nak cerita pasal kedai keropok sedap yang lain pulak. Lokasinya masih lagi di Mersing. Tak berubah ke daerah lain lagi la. Setakat ni kalau dalam Johor ni keropok area Mersing la yang menjadi pilihan kami sekeluarga. Pada kami, keropok daerah lain di Johor ni bukanlah tak sedap, cuma tak menepati selera je. Gambar lama dia, masa ni takde lagi papan tanda kuning kedai dia Ni gambar baru, adik aku ambik dari dalam kereta Kedai Keropok Lekor Sedap di Mersing Eh yang aku cerita ni pasal keropok lekor sedap tau. Bukan keropok keping. Karang ada yang salah faham pulak. Kadang-kadang ada keropok lek

Narinar Flutheraphy boleh bantu anak pulih dari selsema

assalamualaikum semua,  hari ni aku nak cerita pasal kisah anak-anak.. dah lama tak cerita pasal keletah budak-budak ni.. budak-budak kat rumah ni kan mudah sangat kena selsema.. sampaikan semuanya pernah ada sejarah kena tahan wad sebab masalah selsema yang akhirnya bawak masalah lebih besar hingga ke jangkitan paru-paru terutama si adik hadi yang kecik tak kecik sangat tu.. sampai sekarang ni masih ada rujukan ke pakar ENT walau dah nak masuk umur 4 tahun.. kadang-kadang sampai aku terfikir apa la cara yang boleh buat nak bagi anak-anak ni bebas dari selsema.. buntu tau!   tapi baru ni aku dapat peluang cuba Narinar Flutheraphy sebab katanya Narinar Flutheraphy boleh bantu anak pulih dari selsema.. 

Narinar Flutheraphy boleh bantu anak pulih dari selsema


dan aku sangat puashati dengan hasilnya tau.. masa memula bukak botol tu anak-anak dah kerumun pasal bau dia yang sangat sedap! serius tau.. anak-anak tanya macam ni..  "Ummi nak bukak minyak wangi apa tu?".. haa..  nampak tak?  bila aku jawab balik.. "Ubat ni".. semua macam.. "Hah?  Ubat?".. "Takkan la.. bau dia wangi betul ni".. tapi bukan anak je tau.. aku pun terkesima.. 

mulalah aku terfikir betul ke Narinar Flutheraphy boleh bantu anak pulih dari selsema? pastu bila tengok muka memasing tak sabar nak cuba aku sapulah ikut panduan yang diberi..  aku titikkan kat tangan dalam 2 hingga 4 titik lepas tu aku gosok kat tapak kaki menggunakan kaedah Vitaflex (korang boleh tengok cara dia kat https://sentuhanibu.com/video-tutorial-terapi/ )dan sapu kat dada dan belakang badan.. tapi tau aje la bebudak ni.. bila bau wangi tu memasing nak mintak lagi.. hahaha.. 

tapi aku pun sebenarnya nak letak lebih sebab wanginya bau dia.. tapi aku terfikir pulak karang buatnya aku bagi terlebih mau sekejapan je habis sebotol minyak Narinar Flutheraphy ni..  rugi woo.. boleh guna sebulan sebotol ni kalau ikut langkah yang betul hehehe.. jadi langkah selamat baiklah ikut je panduan yang diberi.. abg ngah siap merengek nak suruh bagi lagi tau.. sebab abg ngah kata.. sedap baunya.. bau lemon yang wangi macam minyak wangi.. tapi memang la bau lemon sebab kandungan dia ada lemon,  lavender dan pudina.. bijak abg ngah! 


Ni masa aku sapukan Narinar ST untuk abg ngah


aku pulak lepas tu senyum jelah sebab masing-masing lepas tu elok je tidur lena.. berbaloi la cuba Narinar Flutheraphy, memang terbukti Narinar Flutheraphy boleh bantu anak pulih dari selsema.. sebab baru ni aku buat check up adik hadi pun telinga dia dah takde kesan cairan dalam telinga lagi dah macam dulu.. sebenarnya adik hadi pernah ada masalah selsema yang sangat teruk sampai jejaskan gegendang telinga dia sampai sekarang ni dah ada kesan bocor.. jadi kalau tak kawal selsema dia dari berlarutan akan ada la masalah cecair busuk keluar dari telinga dia.. itulah sangat penting sangat untuk kami kawal kalau ada nampak tanda-tanda adik hadi nak kena selsema.. aku letak setiap 30 ke 60 minit untuk hadi kalau ada tanda selsema.. 


Abg long suka dapat cuba Narinar ST


untuk abg-abg dan kakak dia pulak memang aku saja sapukan.. untuk abg ngah sebab dia jenis suka berhingus dan bersin waktu pagi.. sekarang ni nampak kurang la sikit.. anak yang lain tu aku saja sapu sebagai pencegahan.. sebab apa yang aku tau Narinar Flutheraphy ni boleh jugak digunakan sebagai pencegahan.. untuk anak-anak lain aku bagi 2 kali sehari je.. sekarang ni kalau nak tau anak-anak sendiri yang mintak disapukan dengan minyak Narinar Flutheraphy ni setiap malam.. senang la keja ummi dia.. 


Narinar Tummy Therapy

Narinar Sleep Therapy 

Narinar Flutheraphy 


Ada jugak Narinar T-series yang lain macam Narinar Sleep Theraphy dan Narinar Tummy Therapy.. yang sleep therapy tu best jugak sebab aku dah cuba! Korang yang nak cuba boleh dapatkan sekarang ni pada harga promosi untuk botol 10 ml yang sangat best nak masuk dalam handbag tau.. dah la wangi pulak tu.. ucapkan selamat tinggal untuk minyak angin berbau.. hehehe..  dan untuk maklumat lanjut lain korang boleh hubungi :

Narinar Malaysia 

FB : Narinar Malaysia - Terapi Bayi

IG : Narinar.malaysia.

Website : 

sebelum aku lupa korang boleh jugak dapatkan rangkaian Narinar ni dengan harga lebih murah tau.. diskaun 10% kalau guna kod kat bawah ni.. 

ceritaita10

pembelian boleh melalui laman web kat atas ni ya.. 

Ceritaita


Ulasan

  1. Menariknya kaedah sapu2 je yek

    BalasPadam
  2. Macam best produk nie Ita, senangkan tinggal sapu ja..

    BalasPadam
  3. Betul mudah jer guna Narinar nie terapikanjerr.
    #NarinarCommander

    BalasPadam
  4. Betul senang jer hanya perlu terapikanjerr

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Catatan popular daripada blog ini

Tok Aman Bali Beach Resort Kelantan

Resepi Pau Gebu yang sangat lembut

Resepi Mudah Apam Kukus