Keputusan penuh PRN Johor

5:13:00 PTG

Keputusan penuh PRN Johor

Assalamualaikum semua, semalam kan dah selamat dijalankan PRN Johor 2022 kan? alhamdulillah nampak ianya berjalan dengan lancar walaupun peratusan pengundian agak mengecewakan.. cuma 54.92% je yang sempat menunaikan tanggungjawab di PRN Johor.. 

PRU Johor
Keputusan penuh PRN Johor



seperti biasa malam tadi merupakan malam penuh debaran buat calon yang masuk bertanding dan buat warga Johor jugak.. maklumlah menunggu keputusan penuh PRN Johor.. dan kemudiannya akhirnya Suruhanjaya Pilihanraya mengumumkan keputusan penuh yang akhirnya berpihak kepada Parti Barisan Nasional.. 

Kenyataan SPR

Peratusan mengundi Pilihanraya Johor



Aku ucapkan tahniah kepada yang telah menang dalam pilihanraya negeri ni dan juga buat yang kalah teruskan berjuang.. aku tak harapkan yang lain, cuma besarlah harapan aku supaya semua pemimpin yang dipilih menjalankan amanah sebaiknya.. semoga dipermudahkan segala urusan kalian hendaknya..

Suka sangat nak memetik kata-kata seorang penganalisa politik yang dijemput oleh Astro Awani malam tadi.. katanya.. 

Jangan angkuh bila menang
Jangan lesu bila kalah


Ceritaita 


You Might Also Like

2 Luahan Ikhlas

  1. boleh dijangka keputusannya hihi

    BalasPadam
  2. Memang dah boleh jangka la...yang terpilih tu kena jalankan tanggungjawab sepatutnya la..jangan diabaikan rakyat yang memilih

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini