Pilihanraya Umum di Johor

8:14:00 PG

PRN di Johor ke Pilihanraya Umum di Johor? 


Assalamualaikum semua,  hari ni merupakan hari mengundi di Johor.. sejak sebulan yang lepas meriah sungguh Johor ni.. sebabkan PRN di Johor ni.. kami di Johor dah raya wei.. 

Pusat Mengundi di PRN Johor



sejak sebulan yang lepas jugak rezeki semua penduduk Johor aku kirakan makin melimpah ruah.. ye la..  kita pegang kepada konsep tetamu bawa rezeki.. insyaAllah.. kita ambik dari segi yang baik..

dan harinya akhirnya dah tiba.. hari bersejarah yang ditunggu-tunggu oleh semua orang yang mengundi di Johor.. jam 8 pagi ni semua kaunter mengundi akan dibuka.. dan akan ditutup jam 6 petang nanti.. 

Kepada semua pengundi aku seru untuk keluarlah mengundi.. laksanakan amanah anda.. pilihlah pemimpin yang boleh dan mampu menjadi pemimpin.. jika tak pasti buat yang beragama Islam buatlah solat istikharah mohon petunjuk.. jika bukan beragama Islam buatlah sesuainya.. semoga dipermudahkan urusan korang semua ya.. 

Inilah uniknya Malaysia ni.. banyak raya.. pilihanraya pun raya jugak.. raya macam ni pun seronok jugak.. mabuk dengan bendera.. haha..







semalam aku suruh bebudak ni tidur awal.. aku kata esok raya.. tapi rayanya hanya di Johor.. abg chik tanya aku balik.. kita raya ke esok? eh seronoklah ada banyak makanan.. hahaha.. sabar je la abg chik ni.. 

siap dia tambah..abg chik takde baju sesuai nak beraya ni ummi.. macamana nanti nak raya.. hahaha... terus aku jawab.. marilah tidur je dulu.. esok kita fikirkan.. 

Selamat Mengundi buat semua warga Johor!

Ceritaita

You Might Also Like

3 Luahan Ikhlas

  1. wah happening la kat sana.. aku x balik ngundi pun ita

    BalasPadam
  2. BN menang ye...harap lepas ni banyak pembaikkan la bila mereka memerintah...rakyat dah bagi kepercayaan pada mereka semula tu...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini