Safi Shayla dengan Teknologi pertama hijab scalp biotics

11:35:00 PTG

Assalamualaikum semua,  korang sibuk beraya ke tu? Musim raya macam ni kalau yang pakai tudung tu mesti rasa rimas kalau terpaksa pakai tudung sepanjang hari kan? Aku gitulah jugak.


Safi Shayla dengan Teknologi pertama hijab scalp biotics


Safi Shayla dengan Teknologi pertama hijab scalp biotics

Tapi mujurlah masa ni dah ada pilihan syampu yang sesuai untuk wanita bertudung. Macam Safi Shayla dengan Teknologi pertama hijab scalp biotics. Nak tau kenapa teknologi ni wujud? 


Hasil penyelidikan Safi Research Institute (SRI),  kesihatan microbiom kulit kepala wanita yang berhijab kurang seimbang berbanding dengan kulit kepala yang tidak berhijab. Jadi komposisi bakteria jahat yang ada pada permukaan kulit kepala adalah berlebihan daripada bakteria yang baik. 



Akibat faktor cuaca yang panas dan lembap,  hasilnya pelbagai masalah kulit kepala dan rambut seperti kelemumur, rambut gugur dan kulit kepala berbau dan gatal mudah berlaku kepada yang berhijab. 


Oleh itu, rambut berhijab perlukan penjagaan yanv mantap. Safi Shayla baru ni bukan je menghilangkan rimas kepala sebab pakai tudung untuk masa yang lama tapi ianya jugak mengandungi teknologi pertama breakthrough hijab scalp biotics yang mengekalkan keseimbangan dan kesihatan microbion kulit kepala bagi mencapai rambut berhijab yang lebih sihat dan lebat. 


Dengan adanya teknologi macam ni aku syorkan sesiapa yang ada masalah rambut atau masalah kulit kepala macam masalah kelemumur, rambut gugur, masalah rambut berminyak,  rambut kering dan masalah rambut berbau elok la cuba syampu Safi Shayla ni. Dengan haruman yang boleh bertahan sehingga 72 jam!! 


Ianya juga diperkuatkan dengan 7 Habbatus Sauda Complex untuk membekalkan nutrien secukupnya kepada kulit kepala dan rambut. 


Ada 5 top variasi pilihan:



1. Syampu anti kelemumur Safi Shayla - berkesan mengatasi masalah kelemumur dengan menghilangkan 99.9% penyebab kelemumur serta kegatalan kulit kepala dengan sensasi dingin. 


2. Syampu kawalan rambut gugur Safi Shayla - menguatkan struktue rambut dari akar untuk mengurangkan keguguran rambut dan membaiki rambut rapuh. 


3. Syampu licin terurus Safi Shayla - melembut dan melicinkan rambut kering dan susah diurus. Menjadikan rambut licin,  lembut dan mudah disikat. Tiada lagi rambut frizzy dan serabut. 



4. Syampu segar bermaya Safi Shayla - Rasa segar dengan sensasi dinginnya.  Syampu ini akan membersih secara mendalam dan mengurangkan minyak pada kulit kepala agar rambut ringan,  segar dan bermaya. 


5. Syampu Itch Kontrol - Menghilangkan kegatalan kulit kepala segera dengan sensasi dingin agar rasa lega dan selesa. 


Semua pilihan ni korang boleh dapatkan dari mana-mana stor berdekatan korang seperti Mydin,  Econsave,  Lotus,  99 Speedmart, Giant,  TF Value,  Watsons, Guardian dan lain-lain. Eh nak dapatkan dari Shopee pun boleh melalui laman e-dagang rasmi Wipro Unza kat sini https://shope.ee/4paedTfrQv


#SafiShayla #SafiMalaysia #HijabScalpBiotics #HijabHairCare #AntiDandruff #HairFallShampoo #ceritaita








You Might Also Like

3 Luahan Ikhlas

  1. suka safi shayla, wangi sgt

    BalasPadam
  2. Pernah guna yang biru dan oren tu... sekarang guna yang oren 1 set sebab ramut asyik gugur jer

    BalasPadam
  3. stok shampoo nak abis nak restock .. mmg wangi shayla ni kan

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini