Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 20 Oktober 2009

berbuka di padang MPK 1 Kuantan

yang ni lak cite masa bulan posa gak...kami ambik kesempatan berbuka kat padang MPK (selepas aku paksa shah..haha..siap nak merajuk2 lagi tu)..

bukan apa tau..setahun sekali je dapat merasa suasana camni...meriah...hakimi lagi suka sangat2 sebabnya sementara kami makan2 dia leh sibuk berlari2 kat padang tu...hehehe...yang penting impian jadi kenyataan...mekasih bang....




Masjid Sultan Ahmad Shah 1 Kuantan, Pahang


closed up

bazaar ramadhan berhadapan masjid dan padang MPK

huhu...sibuk tengok apa tu....

muka balik keja tak mandi lagi..hehe...

menu kami hari tu...
nasi ayam (aku dan hakimi punya)

nasi beriani (shah punya)

murtabak (jgn salah paham lak...yg luak tu hakimi yg makan masa dalam keta ye...)

suka betul dia main kat pokok ni...

muka kena paksa...hehe...sorry ek bang...

haa...bila aku tgk gambar ni teringat lak budak kat belakang shah dlm gambar ni...buat spoil betul...ada ke patut dia pakai seluar yang nampak alur tut dia...pakai lak baju pendek...hish..bebudak zaman sekarang...pasal tu aku suh shah pandang belah sini je...kalau tak kurang banyak le pahala posa suami aku...hahaha.... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: