Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 7 Disember 2009

melawat rumah

sesi kami lepas gi Pantai Sepat tu ialah melawat rumah kami yang dalam pembinaan lagi...

kami dah lama nak masuk tp takut lak...leh ke masuk kawasan pembinaan ni...ye la kan...buatnya bumbung tu tetiba runtuh tak ke naya...hehehe...imaginasi je tu...hakimi la orang paling seronok walau dia tak faham apa yang kami buat kat umah lum siap ni...gambar kat hp shah lak..nanti aku upload kendian ye...

tp bila melangkah masuk je..hati aku dah berbunga2 riang..hehehe...sekali umah siap je aku kena tukar kan..hehehe...apa nak kata...?

yg aku ada skrg ni cuma gambar dapur dia je...kecik yg amat..bila dah biasa dok umah kg yg ada dapur besor, rasa cam dapur ni teramat la keciknya...alahai...



tp yg aku suka..kat tingkat 2 dinding dia separuh leh tengok tangga...kena blok gak ni takut anak panjat...bilik air atas bawah semua asing tandas dan bilik mandi..best ..x yah reno lg dah...lg satu yg paling best dah ada rak kasut kat luar siap2 tepi garaj...beso lak tu...harus aku bubuh stroller anak semua dlm tu...hahaha...

lambatnya la lagi oktober 2010...... Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

yanticomel berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam ita..
bestnyer...dah ade umah sendirikkk..
leh berangan2 dari skang sehingga okt 2010 tuh..
iskkk..aku lak yg over

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yanti,
bukan umah aku pun lg..kerajaan punya lg sbb aku lum bayo 1 sen pun lg...
mmg leh berangan2 tp mikirkan bab duit tu buat angan2 lenyap camtu jek..waaa..banyak duit nak guna tu..