Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 11 Februari 2011

Cameron Highland...tunggu kami.....

9.49am

Salam semua,

skrg ni kami dah kat maran, dlm perjalanan ke CH ni. Tadi kami bertolak kul 7.45am, konon janji nak gerak lepas subuh tapi org pompuan kan...solek je dah setengah jam...mengeluh shah tunggu..hehe..

Ni kami dah jalan balik, tadi kami berenti mandikan abg long, angkat je dia tengah tido tadi. Dia dah siap sarapan sosej aku goreng tadi. Adik tak mandi lagi, tghari sikit la. Adik tak bape sihat, batuk n selsema, biar mandi lewat sikit. Huhu..mesti korang kata anak tak sihat pun aku sibuk nak berjalan kan...hehe...

Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

ieda berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jgn luper ole2 utk akak ekekkeke

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

huhu..kak..sory bebyk..bajet x cukup utk adik beradik pun...sedih..ingat nak bg give sikit kat kwn2..last2 xde apa yg tinggal..