Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 8 Februari 2011

GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI

salam semua,

mesti korang gelak kan? blogger hidup segan mati x mau ni pun nak join gegar 1,000 blog oleh ben ashaari ni kan? tapi aku tak kira nak join gak....

syarat2 dia...

LETAK HEADER BEN ASHAARI BLOG


TAJUK GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI dan linkkan ke entri ini !

Tulis ni...

SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??


Tinggalkan url anda diruangan entri ini ..done! Cerita menarik lain

7 Luahan Ikhlas:

nur berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

saya pun sokong juge..
Jemput ke:ALL IN ONE

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nur,
kita sama2 sokong ya (sila baca ikut dialog sally dlm upin ipin ye)

CNEN AFI (dream chaser) berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha. saye pon tak malu, dah join jugak! ;)

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha..takpe2..kita sama2 buat muka x malu..

nurazzah8 berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam ziarah dan salam perkenalan

nurazzah8
http://nurazzah8.blogspot.com/2011/02/gegar-1000-blog-oleh-ben-ashaari.html

apisv2 berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mengunjungi dan menggegarkan blog anda!
referal dari blog abg ben=)
interesting blog;)
blog apisv2

.:hanna radzi:. berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dtg gegarkan blog ni :)
feel free,visit my blog lak :)