Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 11 Februari 2011

taska baru?


salam dari CH semua,

ceh pembukaan cam berlagak je kan....jangan jeles...

hahaha..aku ni pun nasib baik ada rumah peranginan persekutuan ni...dapat la aku bercuti dengan jimat cermat...mana taknya cuma rm25 je semalam...duduk sini 2 mlm cuma rm50 je...murah kan? haaa.. yg tu aku cite nanti2 la..

kali ni aku nak cite taska baru anak2 aku..bukan taska aku hantar hari2 tau tapi taska kami buat khas untuk diorang kat umah...umah kami duduk ni pun kecik je...so malas cakap banyak pasal dah ngantuk n nak tidur..esok banyak tempat nak gi...layan gambar je la ye... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: