Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 8 Ogos 2011

ISO 17025 Compliance Audit.... aduh tolong la...

salam semua,

entry ni nampaknya adalah entry yang akan menghiasi blog ni selama 2 hari ni.... berangan nak tulis macam2 tajuk... tapi masa nampaknya tak mengizinkan... tanggungjawab pada kerja perlu diutamakan...

ni pun curi masa sekejap lepas solat... ada audit compliance yang tengah berlangsung di tempat kerja kami ni dari 8-9 Ogos 2011 ni.... dah abis separuh hari tapi macam makin sesak nafas dah ni... wah tetiba je aku rasa macam perut aku dah besar sangat... lelah dah lari sana sini...

ok kawan2 doakan kami berjaya tempuhi semuanya dengan selamat dan semoga matlamat kami tercapai tanpa ada halangan ye.... serius aku amat memerlukan doa dan sokongan korang buat masa ni...

ok kita jumpa di lain entry ye...

Ya Allah, kau permudahkanlah kami menghadapi segalanya selama 2 hari ini... amin Cerita menarik lain