Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 20 Ogos 2011

kuih raya keempatku...

salam semua,

cuti2 ni menjadik lagi program kuih raya kan... aku suka!!!

kali ni aku nak tayang kuih keempat aku pulak....

ni dia......




 

biskut lagi... dan biskut kali ni ialah biskut oat choc chips... aku copy resepi dari blog kak UMMI ZAIHADI... kak ummi mekasih ye... tapi sekali lagi sukatan main agak2... hahaha... nak buat camne kan... orang bajet yang buat kuih ni... nak beli timbang malas nak cari... hehe.. janji jadi je kan...
yang ni pun aku tambah gak... aku letak coklat cip lebih buat tenyeh kat biskut nestum pagi tadi tu....
lagi satu aku pakai oat bukan oat segera tapi oat biasa2 je yang kena masak punya... yang sebijik2 tu.... cam ok je.... cuba je la kan... rasa sekali lagi kena tunggu berbuka ye...

tapi tester dah selamat dah beberapa keping ni... diorang kurang sikit sebab makan biskut ni kenyang kot... aku ikut adunan kak ummi tu lebih kurang leh dapat dalam 70 biji... ok la sedang2 besar sikit dari duit 50 sen... aduh... budak kecik najmi ni sibuk panjat belakang aku... asyik salah tekan je dah  ni.... ok aku nak berhenti dan tidurkan dia dulu... mana tau leh ada projek kelima lak kan... hehe... gigih ko ita!
Cerita menarik lain