Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 2 Ogos 2011

masa shopping..

salam semua,

entry last sebelum balik ni.... baru ni kami gi tunas manja nak beli ayam untuk buat soto.. sebelum tu kena lalu kat tempat biskut dulu... tengok la apa yang terjadi... hehe...

biasa dah jadi camni... kalau sampai kaunter je bayar biskut dah tinggal sekerat... vitagen dah terburai... kalau dulu hero sorang je yang tau makan... tapi bila ada budak kecik ni pulak... lagi la pandai makan....
 

tengok la tu... sambil makan sambil tengok orang beli belah... yang penting dia diam.. hehe...
p/s nasib anak ada 2 je...kalau tak penuh troli dengan anak2 je...
Cerita menarik lain
This entry was posted in