Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 17 Julai 2012

bantuan baru dah sampai..

salam semua,

hari ni dah boleh senyum sampai telinga sebab bantuan baru dah sampai...

aku beli barang terpakai je pun... murah sikit....

beli ni pun sebab dah mula gaduh-gaduh pasal nak sumbat bahan-bahan mentah dalam peti beku dah tak boleh... pasalnya susu adik dah memenuhi separuh ruangan... bukan banyak sangat pun susu adik tu cuma aku tak bape suka letak susu dia sekali dengan benda-benda yang berbau ni... kesian dengan susu adik tu nanti ada bau-bauan yang tak best....

harapnya bantuan ni akan meringankan beban peti comel kami tu nanti....



p/s senyum la sementara bil elektrik tak sampai lagi...tapi kalau bil melambung disebabkan peti ni harus kena hantar memana lepas ni..... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: