apa korang buat bila jadi camni?

1:06:00 PTG

salam semua,

aku nak tanya sikit dengan korang yang ada anak... tak kira la anak sendiri ke...anak angkat ke... anak buah ke....

apa yang korang buat kalau anak korang buat camni ....

1) memula makan dengan baiknya....

2) pastu dia mula main-main sikit....



3) pastu dia dah mula terlungkupkan pinggan dia...



4) pastu dia mula putar pinggan tu atas lantai...


5) pastu aku yang menangis sambil kena lap lantai.... waaaa... korang lak buat camne wei?

gambar ni diambil ketika kejadian sebenar masa bulan 3 lepas...

p/s selalu tarik nafas panjang2... dan angkat anak pergi basuh dia dulu... pastu kemas dan lap pulak lantai... tapi itu dulu masa adik husna tak boleh merayap lagi... sekarang ni.... waaaa... ummi harap ummi boleh mintak doraemon duplicate ummi macam nobita ramai2....

You Might Also Like

4 Luahan Ikhlas

  1. kalu saya???kuasa halilintar la keluar..huwaa...

    BalasPadam
  2. Ita..aku tak tahu la ko dah follow lum blog ni..ni link dia

    http://khairulaniza.blogspot.com

    cer ko g tengok cara yg cikgu tu guna & cer try, mana tahu ko leh dapat sesuatu & praktik kan pastu kongsikan hasilnya..

    tapi jgn tnya aku cemana hehhe

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini