Moh Santai di Kempadang

7:13:00 PG

salam semua,

selamat pagi.... pagi ni bersemangat nak menjengah lagi ke karnival Moh Santai kat Pantai Kempadang dengan harapan dapat masukkan abg long dalam acara mewarna........ kesian dia asyik tanya2 je bila jengah sekejap kat situ semalam...

korang nak join jugak ke?

meh la sini...sambil2 singgah umah kami sekali...

tarikh dia dari 13/7 sampai 15/7 ni dari pukul 9 pagi sampai 10 malam...

p/s doakan abg long dapat join ye....mengharap noo dia tu...

You Might Also Like

2 Luahan Ikhlas

  1. tak penah dengar nama pantai ni.. kt pahang ke ita?

    BalasPadam
    Balasan
    1. kat pahang adda dekat je dengan umah aku... memang tak terkenal pun itu sebab diorang buat karnival kat sini, nak bagi kenal la tu...

      Padam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini