Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 20 Julai 2012

Pameran Lat dan Aza di Muzium Seni Kuantan

salam semua,

semua sihat hari ni? alhamdulillah Allah panjangkan lagi umur kita untuk bertemu semula hari ni...

cerita hari ni sebenarnya perkara yang berlaku hari ahad yang lepas...

kami nak habiskan masa dengan anak-anak... tapi masih lagi cari tempat yang tak memerlukan banyak belanja... jadi kami pun buat keputusan nak berjalan ke muzium seni kuantan ... ada pameran kartun Datuk Lat dan Aza kat situ...

petang tu kami keluar dalam pukul 4 lebih... sampai kat area muzium tu sedang elok je azan asar... masa kami sampai ada pulak perlawanan bola untuk SUKMA baru nak mula di padang MPK.. anak-anak mula sibuk nak tengok orang main bola pulak... puas kami pujuk baru diorang nak ikut masuk ke muzium...



nampak tak? kalau tak nampak pun cakap je la nampak...


ni kat belah depan muzium seni..



ni dah masuk dalam..








layankan je la gambar2 kartun ni semua...

pastu layankan gambar kami pulak...






bagi yang duduk kat area kuantan dan kawasan sekitar bolehlah berkunjung ke sini... masuk percuma je pun bukan kena bayar...

menarik pameran dia cuma agak membosankan untuk budak-budak kecik...

p/s abg long ingat tempat ni ada hantu pasal dia ingat pameran yang dulu kat entry SINI ..
psstttt...entry ni byk gambar betul kan?

Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: