aduh...dugaan lagi..

1:20:00 PTG

assalamualaikum semua,

aku bagitau kami tadi dah gerak pukul 8 pagi dari ipoh dalam entry tadi kan? ada yang belum baca..gi selak entry sebelum ni kat bawah ye ;)

tentu korang ingat aku ni bersiaran dari klcc kan?... hahaha...teeettttt...jawapan korang salah...aku masih lagi sangkut di RnR Ulu Bernam sejak pukul 9.45 pagi tadi lagi...

aduh...dugaan lagi kan?

sebabnya...bateri bas kong atau lebih elok adalah habis bateri...

dan pasukan penyelamat baru sampai dan kami akan bergerak dalam 10 minit lagi...

lepas tu kami akan pusing-pusing sekitar klcc sebab plan asal nak naik petronas twin tower bridge tu pukul 1 tadi dah ditangguhkan ke pukul 7 malam ni...

p/s berangan nak makan tghari dengan spagetti di klcc tapi dapatnya bakso ulu bernam..hehehe

You Might Also Like

1 Luahan Ikhlas

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini