R.I.N.D.U

12:55:00 PTG

assalamualaikum semua,

dah 10 hari aku tinggalkan rumah dan keluarga...

dah mula rasa stress dengan jadual yang dah ditetapkan.. terutama makan pada waktu tertentu..

yang lebih stress sebab terpaksa makan apa saja yang dihidangkan...dan serius aku jemu makan chinese seafood dah ni..

rasa nak balik rumah..rindu memasak...rindu baking..rindu dengan yang selalu mengacau bila baking dan masak... rindu tengok muka-muka yang tersenyum puas bila makan.. rindu semuanya..

ada seminggu lagi ni sebelum selasa depan...menghitung hari je ni.. macam orang berpantang je dah ni ;p

p/s maaf la sesiapa yang rasa boring dengan cerita ita sbb sejak akhir2 cuma entry rindu je..

You Might Also Like

5 Luahan Ikhlas

  1. sabar ye kak...tak lama je lagi nak balik dah...hehe..lepas nie tak rindu2 dah..
    done klik iklan akk yee

    BalasPadam
  2. Bila rindu membara, gambar comot dengan bekas adunan pun jadik!! Take care sis..

    BalasPadam
  3. Ala...sedeynye jauhd ari family... tak sanggup jugee... huhu
    semoga tabah ye kak :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini