Wordless Wednesday # 103 : Parut

8:05:00 PG

assalamualaikum semua,

entri hari ni ditulis atas sebab nak tunaikan hasrat salah sorang pembaca dan pengomen setia blog cerita ita...Kak Sari nak tengok parut kesan dari digigit lipan dulu...parut tu dah tak jelas sangat..sebab kisah tu dah lama tapi masih boleh nampak la kalau tengok dekat-dekat.. aku ada cerita kisahnya kat SINI.. ada jugak petua orang lama dikongsikan..


parut dia kat tanda putih betul-betul atas tulisan tu





p/s hari ni lemau je nak gi keja.. badan masih letih..huhu..

You Might Also Like

6 Luahan Ikhlas

  1. Balasan
    1. yang kena tak seram pun masa tu dik..hahaha.. panik je.. terus terfikir.. boleh mati ke aku ni..heheh..

      Padam
  2. ooo... nampak2.. kiranya macam kesan sengat la tu ya.. mesti terkopek sikit kulit tukan. t ksh buat entry khas utk Kak Sari... hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama-sama kak... kredit sbb sudi baca n komen blog kita yg tak seberapa ni.. aah kulit tu macam terkoyak sikit kak..

      Padam
  3. bahaya lipan ni, dulu duduk rumah tinggi tak jumpa. rumah bawah ni, senang sikit nak terserempak. kalau dapat bunuh, puas hati!

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhuhu..mmg ye..rumah tinggi payah jumpa.. dulu rumah abah tu rumah bawah la...

      Padam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini