Khamis, 20 Disember 2018

Wow 18 penumpang boleh muat?

assalamualaikum semua,  ada tak antara korang yang setiap kali berjalan yang jenis macam aku? yang kalu boleh nak angkut semua la sedara mara sekali.. lepas tu bawak barang macam takde hari esok lagi dah?  siap macam pindah la gayanya padahal pergi bercuti dua tiga hari je.. hahaha.. ada ke?  aku percaya mesti yang jawab ada ni orang perempuan.. hahaha.. sekali lagi tipikal la.. well orang perempuan kan.. kekeke.. 

Wow 18 penumpang boleh muat? 


tapi kalau korang memang jenis macam ni dan sedang mengintai kenderaan apa yang best boleh bawak seluruh keluarga bercuti bersama-sama sebab dia sangat besar.. memang harus kena baca sampai habis ok.. sebab aku nak tunjuk satu kenderaan yang kalau korang tengok pun mesti cakap wow! 

(L-R) Mr. Lau Yit Mun, CEO of Mpire Auto Group, YBhg Dato’ Billy Goh, Managing Director of Mpire Auto Group, YB Tuan Kok Wai, Malaysia Special Envoy to China, Mr Gao Ming, Executive Vice President of Asia Pacific Region, Foton International, YBhg Datuk Aishah Ahmad,
President of Malaysia Automotive Association (MAA) 



aku sempat pergi masa majlis perlancaran kenderaan berjenama Foton di Shah Alam,  baru-baru ni.. kat majlis ni jugak dilancarkan Pusat Foton 3S berteknologi canggih yang pertama di Malaysia terletak di No. 2, Jalan Pemberita U1/49, Taman Perindustrian Temasya,  40750 Shah Alam,  Selangor.. dan dilancarkan oleh Mpire Asia Sdn. Bhd. Dalam majlis ni la jugak kami diperkenalkan dengan beberapa model Van terbaru.. ada 2 model yang dilancarkan.. View C2 dan View CS2.. meh la aku tunjukkan van ni satu-satu.. 

View C2

View C2

View C2

  • Van sepanjang 6 meter
  • Enjin berteknologi Isuzu 4JB1 - Turbo Diesel
  • Dilengkapi sistem brek Antilock Bosch 4-Channel terbaru
  • Sistem Pengedaran brek Elektronik untuk keselamatan yang lengkap ketika brek kecemasan
  • Harga : Bermula RM83, 888 (OTR tanpa insurans)

Harga View C2




 View CS2

View CS2

View CS2
  • Van sepanjang 6 meter (dengan 18 penumpang)
  • Enjin berteknologi Cummins ISF dengan kuasa kuda dan tork yang tinggi (147Hp dan 330Nm) 
  • Dilengkapi sistem brek Antilock Bosch 4-Channel terbaru
  • Sistem Pengedaran brek Elektronik untuk keselamatan yang lengkap ketika brek kecemasan
  • Harga : Bermula RM143, 888 (OTR tanpa insurans)

Harga View CS2

View CS2


Disebabkan moto Mpire Group yang mementingkan kecekapan dalam jualan, perkhidmatan lepas jualan dan alat ganti,  jadi mereka dah jalinkan kerjasama dengan 15 pengedar shah dilantik di seluruh negara dan dijangkakan jumlah pengedar ni akan meningkat lagi menjelang akhir tahun 2019.. ada jugak talian bebas tol 1 300 22 3399 dan perkhidmatan servis pelanggan 24/7!

kat majlis ni jugak diumumkan Mpire akan beri ganjaran seperti GPS percuma,  cukai jalan percuma untuk tahun pertama,  kamera on-board,  perkhidmatan servis percuma selama 2 tahun atau 50,000km kepada 100 pelanggan terawal!

ok kalau berniat nak pandu uji atau tempahan atau apa saja la maklumat lanjut boleh la hubungi :

Mpire Asia Sdn. Bhd. 

Pusat Pemeran : No. 2, Jalan Pemberita U1/49, Taman Perindustrian Temasya,  40750 Shah Alam,  Selangor

Hotline : 03-55679868/012-2219111

Talian Bebas Tol : 1 300 22 3399


Ceritaita

2 Luahan Ikhlas:

mamapp berkata...

Wow seronoknya Kan.. Luas Dan email boleh masuk tu

Azlinda Azman berkata...

besar, boleh jalan reramai mcm ni kak