Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 14 Julai 2011

aku buat drift? jangan tak caya!

salam,

korang tau drift tak? ala yang main kereta berbunyi2 creeettt... creeettt... macam iklan yang ada adibah noor tu... aku pun sebenarnya tak faham sangat drift tu apa....hahaha... korang cari sendiri la ye...

sebenarnya aku nak cerita pasal mimpi suami tersayang aku je.....

semalam kan ada aku cerita pasal kereta rosak kan... aku ada gak cakap kat shah... bayangkan kalau aku terkena tangki kering tengah2 jalan.... wah camne ye? mesti aku panik... dah la dah lama tak bawak keta tetiba bawak pulak kena tragedi kan....? huhu tak dapat nak bayangkan.... mesti masa kejadian tu aku dengan ayunya duduk tepi jalan dan tahan mana2 kereta yang nak tolong kan? percaya ke aku leh buat macam tu? kalau percaya korang memang sah tak kenal aku... hahaha....

nak tau apa aku akan buat? paling best pun  aku akan ambik henset... call shah... abg ita sangkut kat bla...bla.. bla.... dan seterusnya tunggu shah ambik....huhu...  kalau orang yang kenal aku dari sekolah sampai u mesti tak sangka aku buat camni kan? ni penangan manjaan suami yang berlebihan la ni... hehe... ceh alasan.....

berbalik pada tajuk....pagi tadi shah cakap dia mimpi aku bawak kereta dalam hujan lebat... dia duduk kat sebelah... dia suruh aku bawak pelan2 tapi aku tetap bawak laju.... sampai kat satu area tu banyak air bertakung kat tepi jalan... sampai je kat situ kereta yang tengah laju tu terus berpusing2... yang peliknya aku leh pulak dia kata keluar dari kereta dan dia ambik alih pulak bawak keta tu... ceh... camne tu ek bang? mesti gaya stunt dah agaknya aku masa tu.... sampai kat situ je mimpi dia... eleh bagi la aku jadi hero sekejap ke kan.... buat ending cam aku yang menyelamatkan keadaan ke... camtu baru best kan?

nampak nooo dia susah hati aku bawak keta... baru je aku suruh bayangkan semalam... terus dia mimpi camni lak.... eleh... saje je nak menjatuhkan semangat aku la tu..... Cerita menarik lain