Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 11 Julai 2011

ngantuk...

salam semua,

baru je balik dari hantar najmi ke klinik... letih rasa badan... ngantuk pun ada... semalam najmi mengigau menangis tanpa sebab 2 -3 kali.. rupa-rupanya nak demam.... pukul 3 pagi tadi aku kejut shah mintak dia masuk ubat montot kat najmi... lap2 sikit kepala dia dengan kain basah... baru kebah sikit demam dia... disebabkan hari ni aku kena gi check up kat jalan gambut maka... terpaksa la tangguh hantar najmi ke klinik... dah tengahari tadi baru gi ambik dia dan hantar ke klinik...

tadi demam dia masih ada walaupun dah tak panas sangat... suhu dia dah turun 38 degree.... doc siap bekalkan ubat demam dan antibiotik... kesian najmi bergilir je kena makan ubat... baru je baik selsema + batuk ... tetiba kena demam pulak... ni pun badan dia dah pucat dah aku tengok... kalau sakit je mesti kacau hb dia... semoga adik najmi cepat sembuh... ummi susah hati tengok adik asyik nangis je.... Cerita menarik lain