Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 6 Julai 2011

rutin pagi2...

salam semua,

korang sihat pagi ni... semalam aku tak sempat nak jengah blog pun.... semalam ada program puspanita kat komplek teruntum... best ceramah diorang tak rugi aku datang... ceramah pagi tu hak wanita dalam hukum syarak... yang petang pulak pemakanan sihat.... sempat la jugak aku gi buat pemeriksaan kesihatan... alhamdulillah semua ok kecuali tekanan darah aku yang agak rendah 114/56 dan kolesterol yang tinggi... 6.7... apa pun doakan aku sihat sentiasa ek...

pagi ni cam biasa aku buat rutin gi jalan2 kat blog kawan2 kejap... pastu baru leh buat entry ni...

ok la ye... aku nak sambung kerja.... semoga hari ini lebih baik dari semalam... amin.. Cerita menarik lain