Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 15 Julai 2011

sedapnya....

salam semua,

entry membakar hati di petang2 hari ni... hehe.... gambar je takde nak buat pemanis entry....

gambar ni pun gambar pinjam... hehe...
lagi sedap kalau kat sebelah tu sambal kicap kan?



sebenarnya aku sedang menikmati sukun goreng jam ini... sila jangan cemburu ya.... shah bawak tadi lepas jumaat... memula dia nak beli nasi tapi desebabkan aku kenyang lagi makan nasi lemak lepas yassin tadi... kensel nasi... suruh dia beli goreng pisang je... tetiba dia kata ornag tu jual sukun sekali.. wah best betul la... rezeki... rezeki.... jom makan jom.... eh jap nak buat milo 0 panas jap..... haaa.. baru lengkap! Cerita menarik lain