Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 2 Februari 2013

korang perasan tak?

assalamualaikum semua,

nak tanya korang ni..korang perasan tak ye..

siang sekarang ni macam makin panjang je aku rasa..sebabnya dah dua hari ni aku perhatikan kat kuantan ni hari cerah je walaupun dah pukul 7 malam..

bila tengok kat luar macam pukul 5 petang je lagi...

memula aku ingat kat kuantan je yang macam tu...pasal kami duduk area laut kan...jadi awan payah nak nampak bila musim-musim angin kuat ni...

tapi tiba-tiba along aku whatsapp gambar kat kl...eh macam lagi cerah dari kat kuantan ni..dah macam kat oversea la pulak kan ada siang panjang-panjang ni...

kalau bulan puasa la camni...harus ramai yang kena 'gastrik'....hihi...

apa pun aku gunakan masa siang yang panjang sebaik mungkin untuk anak-anak...masa malam untuk bapak anak pulak kan? eh? hihi...

layan je la gambar kat bawah ni ye..yang dua gambar kat jalan tu kat kuantan...yang lagi satu gambar kat rumah flat polis tu kat kl..

p/s dah dapat homestay kat kota bahru..kat area kg lundang...jauh tak eh dengan bandar kb?

Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: