Rabu, 27 Februari 2013

13 Luahan Ikhlas:

Izwa Kamaruddin berkata...

alahaiii teringin nak beli mainan ni..

Anum berkata...

layaaaaaaaaaaan

Rozita Ceritaita berkata...

tq... ;)

Rozita Ceritaita berkata...

boleh dah tu izwa..duit kutu ada tu..hihi..

Rozita Ceritaita berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mamapp berkata...

halolo kiutnye adik husna ni.. buleh wat menantu.. masak pun dah pandai dah..

Rozita Ceritaita berkata...

menantu? hahaha...boleh2...kang aku email syarat ek? hihi...

nOe suhaimi berkata...

dapur husna ke tu? kecik2 dah nak belajar masak... :)

✿INA AINAA✿ berkata...

canggihnyee tempat mainan masak masak dia.... untuk sy xde ke?? hehehehe dlu ena punya xde cenggini, simple2 je... wahhhh

Unknown berkata...

Wah nmpak best je..nak beli jgk lh
utk anak nanti..boleh saya tumpang sekaki..haaha

Rozita Ceritaita berkata...

noe, hihi...senang dah besar leh tolong ummi..
tak pun ambik alih keja ummi terus la.. ;)

Rozita Ceritaita berkata...

ena...akak dulu langsung xde apa2 menan pun dik...kena part anak semua dibeli...

Rozita Ceritaita berkata...

memang best mieza...ada lampu n bunyi bila kita hidupkan api..hehe...ini pun ummi dia yg excited lebey...jadi juri junior master chef..haha...