Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 22 Ogos 2013

Jamuan Hari Raya

assalamualaikum semua,

tadi pagi kami dah selamat menjamu selera di Jamuan Hari Raya Puspanita Pahang... alhamdulillah.. semua makanan sedap belaka...



meh layan gambar meh....


antara menu yang dihidang 


jemputan yang hadir - semua glamer ko... 


teka pinggan sapa ni? habis diet camni selalu.. 

gambar kat bawah ni... curi dari FB kawan opis yang hujung tu... hehe.. pinjam kena bayar kan Solihah?


barisan artis glamer... hahaha baju raya tahun lepas tu...  sila abaikan pinggan bersusun tu ye... hahaha... malu makcik...


manis tak senyuman i??? 


buat penganjur.... anda dah buat majlis terbaik untuk Puspanita negeri pahang setakat ni.. teruskan kerja yang bagus ni... buat katering pun... good job.... errr... cendol tu dari mana ye? sedap betul la.... rugi makan last...

dan esok adalah jamuan hari raya kami di pejabat ni pulak... stail kami senang je.. semua bawak makanan berupa "periuk bertuah" atau "potluck" masing-masing dan akan digandingkan untuk jamuan esok...

plan aku nak buat roti jala dan kari ayam... inshaaAllah.. semoga dipermudahkan...

dan jugak.... kalau sempat berangan nak buat kek marble resepi mak...

berangan macam-macam... entah jadi ke tak agaknya....

menu jamuan hari raya harapan esok... nasi beriani, nasi dagang, laksam, lemang, rendang, roti jala dan kari ayam, nasi impit, rojak buah, bubur kacang, kek dan makanan lain lagi... fuh.... mau banyak kena bungkus ni kang.. hehehe....


p/s takziah buat semua keluarga mangsa kemalangan bas jatuh gaung di Genting...   Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

ammelia yusoff berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sodapnya jamuan raya. ^^

Hani Fadhlina Abdul Rahman berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Musim raya nie mmg berjamuan ke lah kat opis ...