Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 7 Ogos 2013

Nak balik kampung? isi borang Balik Kampung dulu jom..

assalamualaikum semua,

dah ada yang nak gerak balik kampung ke?

ke dah ada kat kampung?

yang dah ada kat kampung tu tak payah baca ok.. ni untuk yang belum balik lagi...



apa kata sesambil korang kemaskan baju dan beg korang tu... korang printkan borang kat SINI..

pastikan keluar macam di gambar bawah ni tau...



pastu isi detail semua dan hantar ke Balai Polis yang berhampiran...

tapi tadi aku ada terbaca jugak kat Facebook Polis Pahang boleh hantar kat sms DAPAT tu... tapi aku tak pasti la yang tu betul tulus ke tak ye...

apa pun berhati-hati di jalan raya ok.. pandu cermat jiwa selamat (dah lama tak dengar ayat tu kan?)

ayat yang selalu dengar sekarang ni... pandu dengan berhati-hati... elakkan disaman... adehhhh.... mana la nak betul tu....


p/s malam kang nak pulun memasak rendang.... atau bawak balik rumah mak je ek?...hmmmm....





Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

Bisnis-Ngeblogg berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Artikel isinya sangat menarik dan ditunggu kunjungan baliknya ya.

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ena hari Jumaat baru nak balik Kg kat Taiping.. kg wan ngn tok wan even dorang dah meninggal.. jenguk sedare mare jelah