Follow my blog with Bloglovin

Ahad, 25 Ogos 2013

sarapan pagi ni : Lontong goreng lagi

assalamualaikum semua,

semalam petang membawak ke malam berjalan ke rumah terbuka...sampai pukul 12 malam baru sampai rumah... letih gila...aku rasa kami dah mengalahkan tuan rumah yang buat rumah terbuka tu kot...

memula kami ke rumah kawin kawan opis aku..walaupun dah terlepas dari waktu yang dibenarkan tapi tuan rumah tetap melayan kami dengan sangat baik..terima kasih En Samsudin dan isteri..terima kasih jugak untuk lauk pauk yang super sedap tu..

lepas tu kami menuju ke rumah akak shah pulak..yang ni tak boleh pegi makan je kena tolong jugak sebab adik beradik..jadiknya kami dah rupa macam tuan rumah juga la..pukul 10 lebih baru boleh balik rumah..itu pun lepas majlis habis dalam pukul 10 malam..

balik tu singgah pulak kat rumah jiran selorong kat taman ni..makan lagi...alhamdulillah rezeki melimpah ruah..

sibuk aku mengangkut nasi impit yang tak abis jugak dari rumah akak ipar aku semalam.... tu yang jadi menu sarapan kami pagi ni.. lontong goreng.. tapi boleh pulak elok je lepas aku goreng gas boleh habis...alahai...syukur..

meh layan gambar...

p/s nak uruskan kain baju menggunung ni..si husna ni dah ajak bergolek pulak dah...

Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

makchaq berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Nampak sedap ni... makchaq tak pernah pulak buat....sebenaqnya makan pun tak pernah..
goreng letak kuah kacang ke?

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

makchaq terima kasih singgah.. tak guna kacang pun.. resepi boleh tengok sini makchaq http://rozita-ceritaita.blogspot.com/2013/07/resepi-lontong-goreng-menu-bersahur.html