Follow my blog with Bloglovin

Sabtu, 24 Ogos 2013

Undangan rumah terbuka

assalamualaikum semua,

wah...letihnya badan...baru kemas rumah separuh jalan tapi dah letih...mau tak letihnya ulang-ulang asyik buat benda yang sama je dari tadi..susun mainan..letih..

mesti ada yang cakap kalau siang ni biar je anak main pastu dia dah tidur kang baru susun kan? bukan tak boleh buat macam tu tapi sendiri yang tak berdaya rasa bila terpijak mainan tu..kalau yang flat je takpe la jugak paling teruk pun cuma dapat sakit...tapi kalau jenis yang ada roda tu...tak ke haru jadinya bila terpijak je terus jadi macam roller blade tu haaa....bahaya gila tau... aku pernah kena sekali masa mengandungkan abg ngah dulu..mujur dapat bertahan kat dinding kalau tak lagi awal abg ngah keluar...

eh dah melalut..terbebel pasal lain pulak dah...

hari ni banyak undangan nak dipenuhi...maaf kalau ada yang tak sempat nak dihadiri ye...dari tengahari membawak ke malam ni...tapi aku menunggu shah balik dulu..dah balik kang baru kami gerak ke rumah kenduri dulu..pastu ke rumah terbuka akak ipar aku lak...malam ada satu lagi kat taman ni...aduh..kekenyangan la jawabnya ni...

korang ke mana pulak?

p/s banyak lagi nak bereskan sebelum mak abah nak datang minggu depan ni..ntah cukup masa ntah tak..lusa nak ke pulau tioman sampai rabu..

Cerita menarik lain