Catatan terkini

Cara Elak WhatsApp Kena Hacked

Imej
Cara Elak WhatsApp Kena Hacked Cara Elak WhatsApp Kena Hacked Assalamualaikum semua, sejak akhir ni biasa pulak dengar cerita best sana sini akaun WhatsApp kena hacked. Tapi bukanlah cerita best pun, tapi menakutkan adalah. Itu yang buat aku cari cara elak WhatsApp kena hacked tu.  Sebelum apa-apa berlaku baiklah ambik langkah berjaga-jaga kan? Pulak tu bila dah tengok macamana nak buat baru tau cara nak elak WhatsApp kena hacked ni senang je rupanya. Korang pun boleh buat sendiri punyalah. Cara Elak WhatsApp Kena Hacked Ok mari aku ajar macamana cara nak buat. Biasa kalau dalam handphone korang mesti ada salah satu aplikasi WhatsApp ni kan? Atau ada dua-dua aplikasi pun ok je, Korang tetap boleh elak WhatsApp dari kena hacked.  Macam aku sekarang ni kebanyakan masa aku akan guna aplikasi WhatsApp Business. Tapi cara nak buat tetap sama macam guna WhatsApp biasa. Korang boleh baca nanti cerita best aku kenapa aku guna WhatsApp Business. Langkah Cara Elak WhatsApp Kena Hacked Cara Elak

Rezeki dari Drypers

assalamualaikum semua,

bulan lepas dapat rezeki dari Drypers...alhamdulillah...




dan ada budak yang terlebih sukanya.... awal-awal dah kata ini dia punya...hehehe...



siapa lagi kalau bukan si kakak husna yang comel....

cakkkkk!!!




yang sedihnya sesunggut ladybird tu dah hilang sebaik saja sampai rumah atuk wannya...huhuhu... baru seminggu...

aku usik dia kata nak pinjam beg..tau apa yang dia jawab... tak boleh... ini beg orang perempuan kecik je...hehehe...


p/s tgh fikir nak ke mana lagi hujung minggu bersama anak-anak tanpa keluarkan belanja...huhuhu...di kala ekonomi meleset...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

"Dia r*gol-r*gol saya..."

nak tau rahsia baju bau wangi dan tahan lama???

Apa Beza Pra Sekolah, Tabika Perpaduan, Tabika Kemas, Tadika ?