Selamat Hari Wanita Sedunia!

9:14:00 PG

assalamualaikum semua,

sejak tengok berita semalam hati macam tak berapa sedap je rasa.. ketegangan politik semasa yang sedang berlaku agak merungsingkan.. tapi hati terus doa yang baik-baik.. semoga Allah pelihara kita semua dari hasad dengki dan niat jahat musuh Islam.. dan terus la berdoa yang baik-baik jugak sempena Hari Wanita Sedunia hari ni..


selamat hari wanita

masa dalam kereta tadi sempat dengar motivasi pagi di IKIM FM.. terus rasa nak balik kampung dan mulakan hidup yang best di kampung halaman.. tapi tentunya banyak perkara yang menyekat niat tu.. niat tu sememangnya sentiasa terpahat di hati.. tapi apakan daya.. bila banyak perkara perlu difikirkan dan sesuatu perlu dikorbankan..

kemudian sempat jugak dengar temuramah di SINAR FM bersama anggota polis wanita yang telah berkhidmat hampir 40 tahun.. fuhhh...  rasa bersemangat terus pagi ni.. semoga korang yang membaca pun rasa semangat yang sama.

jom.. mulakan hari kita dengan senyuman.. 

You Might Also Like

3 Luahan Ikhlas

  1. Kak ita skrg tinggal di kuantan ye...my mertua dok kuantan juga tau...mana tau kot2 terjumpa nanti kalau ju balik kg...betul tu apa2 pun dan dimana kita berada kena selalu buat yg terbaik...siapa tak nak balik kg halaman kan...harusss jadikan hari ini sebagai tabungan penting utk realisasikan impian tu.

    BalasPadam
  2. selamat hari rabu
    singgah sebentar here

    BalasPadam
  3. Selamat Hari Wanita Ta....bangganya kita jadi wanita kan

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini