Selasa, 27 Jun 2017

Menang wang besar dari contest!

assalamualaikum semua, aku lupa nak cerita dengan korang yang aku menang contest dari blogger Ayue Idris dengan hadiah yang agak besar baru ni tau.. terkujat jugak bila diumumkan sebagai pemenang tu.. terus syukur tak terkata la..

alhamdulillah rezeki menang RM500


sebabnya masa aku join pun dan hari terakhir dah pun tau.. berebut nak join jugak bila tau nilai hadiah.. hadiahnya ialah boleh menang voucher bernilai RM500 dari SGshop.. mau tak berebut nak join kan? pulak tu dalam kepala memang dah ada dah apa je barang yang aku cadang nak beli.. itu pun kalau aku menang la..

sekali ayue umumkan pemenang kat facebook dia tu memang aku sangat terkedu la.. nama dalam senarai tu nama yang terakhir pulak tu.. alhamdulillah.. itu la orang cakap kalau dah rezeki tu tak ke mana kan? bertimpa-timpa rezeki datang sebulan dua ni.. semuanya harus disyukuri walaupun ada yang cuma sikit sangat pada orang lain.. tapi pada aku walau sikit atau banyak tetap rezeki dari Allah jua Maha Pemberi Rezeki.. 

harap sempat beli barang tu sebelum ke Korea nanti


aku doakan semoga murah rezeki aku lainkali nanti.. mana tau satu hari aku pulak boleh jadi antara penyumbang voucher bernilai tinggi yang macam ni pada kawan-kawan blogger atau bukan blogger jugak nanti.. korang doakan aku jugak ye.. terima kasih korang..

jom siap barang-barang.. kita balik kampung!

5 Luahan Ikhlas:

Ana Suhana berkata...

Alhamdulillah. Tahniah kak ita.

Alia Farhan berkata...

Tahniah akk😊😊😊

diaripink berkata...

Alhamdulillah... tahniah k.ita

Rabiahtul adawiyah berkata...

tahniah

Lea Azleeya berkata...

Wahhh tahniah ye kak ita.. Bestnye dpt shopping sakat kat sgshop..