Takwim Persekolahan dan Cuti Sekolah 2022/2023

9:41:00 PG

Takwim Persekolahan dan Cuti Sekolah Sesi 2022/2023

Assalamualaikum semua, dah beberapa minggu anak-anak mulakan sesi persekolahan baru tahun 2022 ni, baru maknya rasa nak tulis entri blog pasal Takwim Persekolahan dan Cuti Sekolah Sesi 2022/2023. Sebabnya sendiri yang rasa susah nak cari tak jumpa-jumpa. 

Takwim Akademik Sesi 2022/2023 Negeri di  Kumpulan A


Jadi bila dah tulis dan letak takwim sekolah ni kat blog senanglah diri sendiri nak cari dan dalam masa yang sama boleh sambil bagi manfaat kot-kot ada kawan yang memerlukan. Hidup ni kena sentiasa beri manfaat kepada orang lain. Tak kisahlah walau sumbangan tu dianggap sekecil kuman sekalipun. 

Takwim Akademik sesi 2022/2023 bagi Negeri di Kumpulan B


Dengan adanya takwim persekolahan dan panduan cuti sekolah tahun 2022 ni lebih mudah jika ada ibubapa yang nak rancang keperluan anak-anak untuk persekolahan akan datang dan juga nak merancang percutian atau majlis besar dalam keluarga.  


Maklum je la kita sekarang ni dah dalam fasa peralihan ke fasa endemik bagi penyakit Covid 19. Jadi banyak sektor yang dah dibenarkan beroperasi dengan mengamalkan SOP yang dah ditetapkan. Jadi banyak kelonggaran diberikan. Di harap juga satu masa nanti akan lenyaplah virus ni dari muka bumi dan kita boleh hidup seperti biasa macam dulu. 

Cuti Persekolahan sesi 2022/2023


Aku dah letakkan takwim persekolahan sesi 2022/2023 dan juga cuti sekolah sesi 2022/2023 kat atas ni. Semoga perkongsian ni dapat beri manfaat pada orang lain jugak ya. Selamat kembali bersekolah buat semua anak-anak. 


Ceritaita

You Might Also Like

2 Luahan Ikhlas

  1. Banyak cuti sekolah dah beralih kann.. nak bercuti dah boleh plan sekarang..

    BalasPadam
  2. cuti raya tak cukup laa.. kesian syafi balik seminggu aje

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini