hari ditunggu dah tiba

8:01:00 PG

assalamualaikum semua,

berbunga-bunga hati rasanya hari ni...korang sihat?

inshaa Allah kalau takde aral semua family akan berkumpul kat rumah aku hari ni sebelum kami ke Cameron Highlands esok pagi...semoga semua urusan kami dipermudahkan Allah hendaknya...amin..

jadi malam ni agenda dia projek bakar-membakar...dua kotak polisterine kat bawah ni dah menunggu...best tu..hehe...

sekarang ni tengah sibuk nak memasak soto dulu...

ok...selamat bercuti bagi yang bercuti...bagi yang bekerja pulak...selamat menjalankan amanah ye...

p/s teringin dari semalam nak buat kek kukus asam manis la...kena cari asam manis gak ni..

You Might Also Like

5 Luahan Ikhlas

  1. bestnyer nak gi jln...tringat pulak masa gi CM dulu2..happy holiday..:)

    BalasPadam
  2. wahh syoknyaaa nak berkonvoi ke C.H!!! nak ikut jugaaaakkk.. huaaaaaaaa.. apapun, have fun ye kak.. enjoy! jgn lupa beli ena ole2 ye.. XD just joking

    BalasPadam
  3. Kawan saya tersangkut 4 jam nak naik atas sana. Ramai giler katanya...

    BalasPadam
  4. bestnyer CH.. selamat bercuti ita

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini