Sabtu, 25 Mei 2013

hari ditunggu dah tiba

assalamualaikum semua,

berbunga-bunga hati rasanya hari ni...korang sihat?

inshaa Allah kalau takde aral semua family akan berkumpul kat rumah aku hari ni sebelum kami ke Cameron Highlands esok pagi...semoga semua urusan kami dipermudahkan Allah hendaknya...amin..

jadi malam ni agenda dia projek bakar-membakar...dua kotak polisterine kat bawah ni dah menunggu...best tu..hehe...

sekarang ni tengah sibuk nak memasak soto dulu...

ok...selamat bercuti bagi yang bercuti...bagi yang bekerja pulak...selamat menjalankan amanah ye...

p/s teringin dari semalam nak buat kek kukus asam manis la...kena cari asam manis gak ni..

5 Luahan Ikhlas:

Sura Mohd berkata...

bestnyer nak gi jln...tringat pulak masa gi CM dulu2..happy holiday..:)

✿INA AINAA✿ berkata...

wahh syoknyaaa nak berkonvoi ke C.H!!! nak ikut jugaaaakkk.. huaaaaaaaa.. apapun, have fun ye kak.. enjoy! jgn lupa beli ena ole2 ye.. XD just joking

ANIM berkata...

Kawan saya tersangkut 4 jam nak naik atas sana. Ramai giler katanya...

mamapp berkata...

bestnyer CH.. selamat bercuti ita

duniaanita74.blogspot.com berkata...

bestnya lama tak jalan kat sana...