Rabu, 22 Mei 2013

permainan minda

assalamualaikum semua,

sekarang ni asal balik rumah mesti kena melayan abg long main mainan macam gambar kat bawah tu..

setiap kali main nak menang je pulak tu..layankan je la...biar minda dia bergerak banyak sikit..

p/s tengah layan rajuk kat dalam bilik sensorang...sedih..    :'(

4 Luahan Ikhlas:

Akak Kembang berkata...

Dah lama tak main

mamapp berkata...

pandainye abg long main tic tac too ni.. eh betul ke nama nye ni?

Rozita Ceritaita berkata...

saya pun nasib baik ada yg teringin nak main.. kalau tak lama jugak tak main..

Rozita Ceritaita berkata...

bukan nama dia tic tac toe ke adak? hehe...