permainan minda

9:44:00 PTG

assalamualaikum semua,

sekarang ni asal balik rumah mesti kena melayan abg long main mainan macam gambar kat bawah tu..

setiap kali main nak menang je pulak tu..layankan je la...biar minda dia bergerak banyak sikit..

p/s tengah layan rajuk kat dalam bilik sensorang...sedih..    :'(

You Might Also Like

4 Luahan Ikhlas

  1. Balasan
    1. saya pun nasib baik ada yg teringin nak main.. kalau tak lama jugak tak main..

      Padam
  2. pandainye abg long main tic tac too ni.. eh betul ke nama nye ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukan nama dia tic tac toe ke adak? hehe...

      Padam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini