Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 20 September 2012

aku hampir tak percaya...

salam sejahtera semua,

tengok tajuk tu...  nampak....?

aku nak cerita pasal ni....


nampak siapa yang komen tu.....?

kat entry SINI tau..... bila kak liza komen je hati berbunga-bunga dan rasa jam-jam ni jugak nak balik bukak buku resepi tu tengok apa yang boleh dimasak hari ni... hahaha....

itu pun kalau anak-anak tak buat ragam la kan....

sejak aku beli buku ni.... memanjang je buku ni ada kat rak tingkat atas tu... elok je dia kat situ... pasal belum ada masa nak belek-belek resepi yang boleh buat pun...

ditambah pulak dengan rumah aku ni yang dapurnya ala-ala tukang masak bidan terjun... korang nak apa je bahan... sebut je la.... pendek kata semua takde.... hahaha... itu tandanya aku masak main campak dan taram je tau....

kalau korang yang jenis makan nak semua rasa ada dan cukup, sila jangan datang rumah aku.... hihi... gurau je tu... ayat sebenar.... sila bawak makanan siap dimakan sendiri-sendiri ye.... Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

:: Mrs.Eady :: berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

teruja kannn :)

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ye la... rasa cam dapat autograph pulak dah ni..hahaha..