cuba teka...

5:40:00 PTG

salam sejahtera semua.

apa yang tak kena dengan gambar ni?

meh teka meh...

p/s kesian anak aku... kena gigih ajar dia lagi ni...



You Might Also Like

4 Luahan Ikhlas

  1. no 5 dan 9 dia terbalik laa.. hehe soo cute

    BalasPadam
    Balasan
    1. cute ko kata adak?... huhu... aku dah susah hati takut dia autisme ke apa ni... dah la sebelum tu dia tulis Z pun terbalik...

      Padam
  2. hehhe anak sedara aku pun camtu ita dulu, sampai aku rasa nak tergelak beria2..ada beberapa la, rasanya banyak gak walaupun dah ada contoh

    takpa, nanti elok lah tuh insyaallah

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebelum tu aku risau dan susah hati faiz... last2 aku tulis dan suruh dia ikut apa aku tulis... sah memang dia keliru je tu... fuhhh lega ko..

      Padam

Terima kasih sudi tinggalkan komen :)

Komen Terkini