Selasa, 18 September 2012

4 Luahan Ikhlas:

mamapp berkata...

no 5 dan 9 dia terbalik laa.. hehe soo cute

Faiz berkata...

hehhe anak sedara aku pun camtu ita dulu, sampai aku rasa nak tergelak beria2..ada beberapa la, rasanya banyak gak walaupun dah ada contoh

takpa, nanti elok lah tuh insyaallah

Rozita Ceritaita berkata...

cute ko kata adak?... huhu... aku dah susah hati takut dia autisme ke apa ni... dah la sebelum tu dia tulis Z pun terbalik...

Rozita Ceritaita berkata...

sebelum tu aku risau dan susah hati faiz... last2 aku tulis dan suruh dia ikut apa aku tulis... sah memang dia keliru je tu... fuhhh lega ko..