Jumaat, 21 September 2012

dah elok dah... tak perlu tukar

salam sejahtera semua,

akhirnya tv kami yang rosak tu dah elok dah pun... melayang RM180 sekali dengan upah ambik dan hantar....

mujur sikit je kan...ye la kalau nak dibandingkan dengan beli tv baru....

lega sikit..... kalau tak budak kaki tv (abg long) sangap dah takde tv ni...

belum lagi asyik berperang je adik beradik...

p/s nak tengok cerita faveret (sirrun) pun dah boleh dah...hahaha...

4 Luahan Ikhlas:

Izwa Kamaruddin berkata...

tak jadi la beli lcd?heheehe...

Rozita Ceritaita berkata...

x jadi...titik..hehe..jimat selagi boleh...ala izwa tv bukan selalu tengok pun..

Alin Marlini berkata...

hehehehe..alhamdulillah

Rozita Ceritaita berkata...

lega kan...? ;)