Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 21 September 2012

dah elok dah... tak perlu tukar

salam sejahtera semua,

akhirnya tv kami yang rosak tu dah elok dah pun... melayang RM180 sekali dengan upah ambik dan hantar....

mujur sikit je kan...ye la kalau nak dibandingkan dengan beli tv baru....

lega sikit..... kalau tak budak kaki tv (abg long) sangap dah takde tv ni...

belum lagi asyik berperang je adik beradik...

p/s nak tengok cerita faveret (sirrun) pun dah boleh dah...hahaha... Cerita menarik lain

4 Luahan Ikhlas:

:: Mrs.Eady :: berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tak jadi la beli lcd?heheehe...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

x jadi...titik..hehe..jimat selagi boleh...ala izwa tv bukan selalu tengok pun..

Alin Marlini berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hehehehe..alhamdulillah

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lega kan...? ;)