Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 18 September 2012

hari inovasi di kuantan

salam sejahtera semua,

lama tak menulis.... haaa... ambik ko... berderet post....

kali ni aku nak cerita pasal hari inovasi yang berlangsung minggu lepas di kuantan....

sebenarnya niat di hati nak bawak anak-anak beriadah je sebenarnya... selepas rutin kami melawat ke sini...


mana lagi kalau bukan ZOO Teruntum..

pastu kami pun... pusing-pusing... ronda-ronda ke MegaMall Kuantan... ada hari inovasi dengarnya...

bila sampai situ tengok macam takde sambutan sangat pun....

tapi ada banyak barang yang menarik sebenarnya...

macam ni....


dan ni....


tengok pulak bakal jurutera ni (insyallah)... sibuk jugak dia nak menerai....



pastu tau apa yang aku bawak balik....?

ni ha........


benih cili bangi....

harap-harap kali ni boleh panjang umur... tak macam pokok yang sudah-sudah yang akhirnya jadi baja je....

p/s beriadah bersama keluarga ni tak semestinya kena jalan jauh-jauh dan abiskan duit banyak-banyak...


Cerita menarik lain

1 Luahan Ikhlas: